• دکوراسیون

بازسازی و ترمیم صندلی چوبی قدیمی

بازسازی صندلی قدیمی در مروالند: آیا در خانه خود صندلی…

بازسازی صندلی قدیمی در مروالند:

آیا در خانه خود صندلی چوبی قدیمی دارید که نیاز به بازسازی یا تزئین داشته باشد؟ اگر چنین وسیله ای در اطراف خود دارید، در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.

بازسازی و پتینه وسایل چوبی بازسازی صندلی چوبی بازسازی صندلی قدیمی

 

به عقیده ما جای صندلی های قدیمی در زیر زمین و گوشه انباری یا کنار زباله های سر کوچه نیست. گاهی وقتها با تغییر رنگ چوب مبلمان های قدیمی می توان آنها را دوباره به چرخه مصرف برگرداند و هزینه خرید مبل جدید را پس انداز کرد. البته کار تغییر رنگ و لکه گیری مبلمان ها خیلی هم ساده نیست و تا حدی سلیقه و حوصله میخواهد.

اگر به خانه های اطراف خود نگاهی بیندازید متوجه اهمیت دکوراسیون داخلی در آن ها خواهید شد، در واقع طراحی داخلی یکی از مباحثی است که امروزه به جایگاه قابل توجهی دست یافته و تمام صاحب خانه ها سعی می کنند بهترین ایده های طراحی داخلی را در خانه خود اعمال کنند.

 

بازسازی و پتینه دکوراسیون وسایل چوبی قدیمی

ایده هایی برای بازسازی:

برخی از این ایده ها نیازمند در نظر گرفتن بودجه و هزینه بالاست زیر متریال هایی که مورد نیاز می باشند هزینه بالایی دارند اما برخی از ایده ها بسیار ارزان بوده و هزینه چندانی بر روش صاحب خانه نمی گذارند. تنها با یک ذهن خلاق و ایده پرداز می توان با کم ترین هزینه دکوراسیون خانه را تغییر داد و از وسایل قدیمی مجدداً استفاده نمود.که میتوانید از ایده های بیشتری در مورد بازسازی و پتینه کاری را در مقاله بازسازی و پتینه کاری بیشتر آشنا بشید.

 

خرید وسایل نو برای خانه کمی هزینه بردار است در حالی که می توان از اثاثیه قدیمی نیز به بهترین شکل استفاده نمود. صندلی های چوبی از جمله وسایلی هستند که مدام توسط اعضای خانواده استفاده می شوند و ممکن است پس از مدتی ظاهر آن ها کهنه شود.که میتوان با کمی تغییر  آن ها را مزین نمود و ظاهری متفاوت به آن ها بخشید.

این صندلی ها به مرور زمان ممکن است دچار رنگ پریدگی و یا فرسودگی شوند .اما به راحتی می توان زیبایی اولیه را به آن ها برگرداند و از حضور آن ها لذت برد.

 

بازسازی و پتینه صندلی چوبی قدیمی در مروالند

 

بازسازی و پتینه وسایل چوبی قدیمی بازسازی صندلی قدیمی

 

 

 

رنگ آمیزی و پتینه صندلی چوبی:

رنگ آمیزی صندلی های چوبی با رنگ های دلخواه یکی از روش های تزئین صندلی های بسیار ساده است. شما با توجه به سلیقه و یا رنگ هایی که در دکوراسیون داخلی منزل شما به چشم می خورند می توانید مناسب ترین رنگ را انتخاب نمائید. رنگ آمیزی و پتینه صندلی ها با رنگ های مختلف می تواند جلوه خانه شما را متحول کند

صندلی با پایه های شکسته به مروالند آورده شد. بعد از تعمیرات در نجاری مروالند به قسمت کارهای پتینه فرستاده شد و شروع کارهای سندپلاست و سمباده زدن (در مورد سندبلاست بیشتر بدانید)

بازسازی و پتینه وسایل قدیمی بازسازی و پتینه وسایل چوبی قدیمی

بعد از سندبلاست و تعمیرات اولیه رنگ کار طبق سلیقه مشتری انجام شد  .حدودا بعد ازیک هفته کار ،صندلی با رنگ چوب براق آماده ارسال به مشتری شد.

بازسازی و پتینه وسایل چوبی قدیمی بازسازی صندلی قدیمی

با مروالند زیبایی را به خانه خود بیاورید.

برای سفارش و پتینه کارهای چوبی خود از قسمت سفارش اختصاصی سفارش خود را ثبت کنید و منتظر تماس ما باشید.