میکس مدیا چیست؟

میکس مدیا چیست؟

 

میکس مدیا از تکنیکهای جذاب نقاشی می باشد .

میکس مدیا هنر تلفیق نقاشی مدرن  و پتینه در کنار هم  میباشد که به عنوان یکی از تکنیکهای نقاشی مدرن یا دکوراتیو در بین هنرمندان به خوبی جا افتاده، به دلیل استفاده همزمان از متریال های مختلف دست هنرمند را برای خلق اثر باز گذاشته و میتواند کار را به طریقی متفاوت اجرا کند و در یک اثر از چندین بافت و فرم و متریال مختلف استفاده نماید.

میکس مدیا  اثری هنری است که  ازترکیب چند سبک متفاوت درکنارهم تشکیل میشود.ودر حال حاضر، آثار هنری میکس مدیا در دنیای هنر بسیار محبوب اند.میکس مدیا هنریست که میتواند عناصری قابل لمس  و چند بعدی وبرجسته داشته باشد.  میکس مدیا یک نوع اجرای هنری است که بسیار گسترده و انعطاف پذیر می باشد. این نوع سبک می تواند یک یا چند رشته و تکنیک هنری که از طراحی و نقاشی گرفته تا دکوپاژ ترکیب مواد را در بر بگیرد.وبه نوعی این سبک بسیاری از مرزهای هنری راشکسته ونواوری وخلاقیت  جذابی رابه وجود اورده است .وطرفداران خاصی را در سراسر دنیا به خود اختصاص داده است.

هنر نقاشی با ورق طلا و یا کهنه کاری رنگ و پتینه يكي از تكنيك هاي پر كاربرد در ميكس مديا است. تركيب اين تكنيك با ديگر تكنيك هاي هنري از جذابيت و محبوبيت خاصي برخوردار است. با اين حال مي توان تابلوهاي بسيار زيبايي تنها با همين متريال خلق كرد.

در میکس مدیا براساس طرح زمینه از رنگهای مختلف و ترکیبی مثل(اکریلیک-پاستل-رنگ های کهنه کاری در پتینه-آبرنگ و رنگ جوهری)استفاده میشود.وبرای چاپ می توان از تکه های مختلف یک کتاب یا روزنامه یا مجله ها و عکس های قدیمی  و کاغذ دکوپاژدرمیکس مدیا  استفاده کرد.وهمچنین به کاربردن  تکه های سفال و مجسمه های کوچک وحتی تکه های  پارچه ویا فلز به زیبایی این کار جلوه خاص میبخشد.

آموزش در کلاسهای هنری میکس مدیا فرصتی مناسب برای کسب تجربه و ایجاد خلاقیت میباشد که در آن کار بامتریال های مختلف واشنایی با بافت های برجسته و غیر برجسته و ترکیب رنگها یک اثری خاص و ماندگار به وجود می آورد .

قسمتی از کلاس میکس مدیا در مروالند

 

 

 

میکس مدیا آموزش میکس مدیا آموزش پتینه پتینه کاری

میکس مدیا آموزش میکس مدیا آموزش پتینه پتینه کاری

با استفاده از قلموی لاینر ورنگ و برجسته سازی هنر تیناب  و میکس مدیا تلفیق شده و اثری ماندگار خلق میکنه.

برای آموزش و ثبت نام در این رشته هنری خاص همین حالا کلیک کنید و ثبت نام خود را تکمیل کنید.

پاسخ دهید